czwartek, 3 maja 2012

Hejka! W tym sezonie są bardzo modne ubrania z flagami.:D Na razie są one w drogich cenach, ale mamy nadzieję , że na wakacje stanieją o kilka złotych.<3 


Teraz wstawimy tutorial- czyli: Jak samemu zrobić spodenki z flagą ?





Bardzo spodobały nam się kolorowe końcówki włosów.:D Kilka fotek site models :

Kiedyś robiłyśmy sobie takie końcówki bibułą i wyszły bardzo ładnie :D. Jak je zrobić ? : 
Uciąć kawałek wybranego koloru bibuły i obwiązać nim na około jedną stronę włosów , a póżniej drugą. Następnie zmoczyć je w ciepłej wodzie i wycisnąć farbę z bibuły. Zdjąć bibułę i wysuszyć włosy.:D Możemy cieszyć się efektem :D 

Polecamy super serial : Pretty Little Liars ! 
Serial opowiada historię grupki nastolatek. Jedna z dziewczyn ginie w niewyjaśnionych okolicznościach... po roku reszta przyjaciółek zaczyna od niej dostawać dziwne wiadomość... zza grobu. Okazuje się, że dziewczyny ukrywają straszliwą tajemnice...
Na dziś to tyle <33 Do zobaczenia jutro ♥

14 komentarzy:

  1. Fajny sposób na zrobienie spodenek. Na pewno skorzystam. Co do pasmemek... też korzystam z bibuły. Staje się to coraz modniejsze. Blog ogółem jest fajny. Na pewno wejdę jeszcze na pewno :)
    A tak na koniec to adres mojego bloga:
    http://moje-teksty-piosenek-julie-ross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!!! zapraszam do mnie;)
    http://bransoletkiprzyjaznizdjecia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie.. a to z tym jak zrobić te spodenki, to wypróbuję.., wszystkie koleżanki bd mi zazdrościć.^^

    OdpowiedzUsuń
  4. suuper zapraszam na mojego bloga : http://1dblogger1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super uwielbiam ten wzór flagi amerykańskiej,a jak jest jeszcze ona na ciuchach♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :D
    Pozdrawiam, Kitty! z zapytaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za komentarze ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ubrania z flagami. // Imperfection.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super , może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnoo ;**
    Dodaj się do obserwatorów.!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny tutorial na pewno skorzystam :) ja sama też robiłam sobie takie "ombre" z bibuły i teraz myślę, żeby zrobić sobie rozjaśniaczem, ale jak mi przypomniałaś ten prostu sposób to chyba znów zrobię kolorek :) Buziaki i zapraszam na mojego modowego bloga :* http://karoofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale zajebiste! ♥
    ~ Dusia.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wolę kupić w sklepie a nie robić :DD

    OdpowiedzUsuń